V penzionu bydlí 9 stálých obyvatelek. Od loňského roku došlo ke změně a máme tu jednu obyvatelku novou.
Zpět se nám vrátilo jen 7 dotazníků. Jedna z obyvatelek je dlouhodobě hospitalizovaná a nemohla se tedy průzkumu zúčastnit. Jedna z obyvatelek průzkum pravděpodobně dlouhodobě ignoruje.
Oproti loňskému roku došlo ve výsledcích ke zhoršení. Horší výsledny byly u 9 otázek. U 3 byly výsledky naopak lepší. U 4 otázek zůstal výsledek stejný. Porovnání s loňským rokem uvádíme v závorkách.
Jsme rádi, že dámy spokojenost vyjádřily zvláště s personálem. V předchozích 2 letech se nám personál téměř kompletně vyměnil a dámy si musely zvykat na nové tváře. Z průzkumu je zřejmé, že tato „adaptace“ proběhla dobře.
Líto je nám, že o tolik hůře hodnotily pořádek v Horizontu. Kolegyním, které ho mají především na starosti, budeme tento vás vzkaz tlumočit.
Další výraznější zhoršení je u otázky, která zkoumá s pokojenost se zapezpečením bytu. Z našeho pohledu jsou klíče před zneužitím zabezpečeny dobře. Pokud pokud je dámy chtějí jinak či více zabezpečit, mohou je zalepit do obálky, zalepit štítkem a přes ten se podepsat – některé z nich to tak už mají – a kdykoli si u nás mohou zkontrolovat, že je obálka s jejich podpisem neporušená. Zkušenost však ukazuje, že by bylo dobré, abychom rezervní klíče měli.
Domníváme se, že navzdory mírnému zhoršení je výsledek uspokojivý. Průzkum zopakujeme opět za rok. Budou-li obyvatelky (nebo jejich blízcí)mít v průběhu roku nějaké připomínky, stížnosti, požadavky atd., budeme rádi, když se na nás neprodleně obrátí – osobně nebo prostřednicvím schránky důvěry.
+ Jak se cítíte po zdravotní stránce? 3,14 (zhoršení o 0,14)
+ Jak hodnotíte svou celkovou životní situaci? 2,57 (zhoršení o 0,24)
+ Máte pocit, že Vaše věci a Váš byt je dobře zabezpečen proti poškození? 2 (zhoršení o 0,4)
+ Jak hodnotíte pořádek a čistotu v budově Horizontu? 1,57 (zhoršení o 0,41)
+ Jak hodnotíte kvalitu svého bydlení (byt)? 1,29 (zhoršení 0,29)
+ Jak hodnotíte rychlost a ochotu s níž personál reaguje, když ho zavoláte nebo o něco požádáte? 1,14 (zhoršení 0,14)
+ Jak hodnotíte rychlost a ochotu s níž jsou vyřizovány Vaše stížnosti a požadavky? 1,14 (zhoršení o 0,14)
+ Zhodnoťte, jak jste celkově spokojena s životem v penzionu? 1,14 (zhoršení o 0,14)
+ Jak hodnotíte vztahy mezi obyvatelkami navzájem? 1,14 (zlepšení o 0,19)
+ Má o Vás personál zájem? Pohovoří s Vámi občas? 1,14 (zlepšení o 0,02)
+ Jste o dění v Horizontu, o novinkách, programu, službách, změnách, opravách atd. dostatečně a včas informováni? 1,14 (zhoršení o 0,14)
+ Je v Horizontu dostatečný klid, nic Vás zde neruší? 1 (zlepšení o 0,16)
+ Zhodnoťte prosím chování personálu: 1 (stejné)
+ Doporučila byste penzion Horizont svým blízkým přátelům? 1 (stejné)
+ Máte někoho z personálu ( do kterého počítáme i naše dobrovolníky), kdo má Vaši plnou důvěru – na koho byste se neváhaly obrátit se svými starostmi a obavami nebo když potřebujete poradit? 1 (stejné)
+ Jak je ze strany personálu respektována Vaše intimita, stud a soukromí? 1 (stejné)