V Horizontu bydlí 9 stálých obyvatelek.
Zpět se nám vrátilo 7 dotazníků. V předchozích letech bylo odevzdáno vždy 8 dotazníků. Letos jedna z obyvatelek ležela v době průzkum v dosti vážném stavu v nemocnici a je tedy velmi pravděpodobné, že dotazník nevyplnila (ačkoli jsme jí ho po rodině posílali) a jedna z obyvatelek průzkum pravděpodobně dlouhodobě ignoruje.
Navíc jedna z obyvatelek (asi omylem) odevzdala jiný dotazník – ten, který byl určen pro klienty pečovatelské služby a který jsme rozdávali i obyvatelkám, neboť i ony jsou klientkami PS.
Zjistili jsme to až po zveřejnění výsledku průzkumu v PS, takže jsem ho už nemohli započítat. Na všechny známky odpověděl „jedničkou, což svědčí o její celkové spokojenosti. Přesto jsme se tento výsledek neodvážili přenést do ankety spokojenosti obyvatelek, neboť otázky v obou dotaznících se v něčem lišily a pro obyvatelky bylo otázek víc. Znamená to, že jsme celkové výsledky počítali pouze ze 6 dotazníků.
Oproti loňskému roku došlo u 5 otázek k mírnému zhoršení, u 9 naopak k mírnému zlepšení. U tří otázek zůstal výsledek stejný. Porovnání s loňským rokem uvádíme v závorkách.
Domníváme se, že výsledek je uspokojivý a jsme tomu rádi (zvlášť s ohledem na to, jak kritický je pohled některých obyvatelek na stacionář). Průzkum zopakujeme opět za rok a doufáme, že z výsledků budeme opět moci mít radost.
+ Jak se cítíte po zdravotní stránce? 3 (zhoršení o 0,5)
+ Jak hodnotíte svou celkovou životní situaci? 2,33 (zhoršení o 0,7)
+ Jak hodnotíte vztahy mezi obyvatelkami navzájem? 1,33 (zhoršení o 0,33)
+ Máte pocit, že Vaše věci a Váš byt je dobře zabezpečen proti poškození? 1,6 (zhoršení o 0,47)
+ Jak hodnotíte pořádek a čistotu v budově Horizontu? 1,16 (zlepšení o 0,22)
+ Je v Horizontu dostatečný klid, nic Vás zde neruší? 1,16 (zlepšení o 0,09)
+ Má o Vás personál zájem? Pohovoří s Vámi občas? 1,16 (zlepšení o 0,09)
+ Jak hodnotíte kvalitu svého bydlení (byt)? 1 (zlepšení o 0,13)
+ Zhodnoťte, jak jste celkově spokojena s životem v penzionu? 1 (zlepšení o 0,13)
+ Zhodnoťte prosím chování personálu: 1 (zlepšení o 0,25)
+ Jak hodnotíte rychlost a ochotu s níž jsou vyřizovány Vaše stížnosti a požadavky? 1
+ Jak hodnotíte rychlost a ochotu s níž personál reaguje, když ho zavoláte nebo o něco požádáte? 1 (zlepšení o 0,13)
+ Doporučila byste penzion Horizont svým blízkým přátelům? 1
+ Jste o dění v Horizontu, o novinkách, programu, službách, změnách, opravách atd. dostatečně a včas informováni? 1 (zlepšení o 0,13)
+ Máte někoho z personálu ( do kterého počítáme i naše dobrovolníky), kdo má Vaši plnou důvěru – na koho byste se neváhaly obrátit se svými starostmi a obavami nebo když potřebujete poradit? 1 (zhoršení o 0,35)
Romanka je moc hodná. Mám ji ráda jako vlastní vnučku.
+ Jak je ze strany personálu respektována Vaše intimita, stud a soukromí? 1 (zlepšení o 0,13)
+ Je Vám v penzionu někdy dlouhá chvíle, nudíte se? 1
+ Chcete nám ještě něco sdělit?
– Máme štěstí, že máme tak hodného ředitele a velmi ochotného pomoci. Moc mu za vše děkuji.